BR och Eurosko

Vi var till dr med lillen, men det var ingenting. Tog ungefär 3 minuter sen var allt klart. För besväret brukar vi alltid gå till leksaksaffären för att göra upplevelsen lite positiv. Denna gång hittade jag en tuff grej som hette Aquasand. Den var på rea för 25 kr (tjitjing, där kom vi billigt undan), ordinarie pris låg väl på ca 59 kr tror jag.
Aquasand blir som lera i vattnet MEN så fort man lyfter upp den ovan vatten så blir det till torr sand. Det är ascoolt!
Men lite messy blir det ju...
(Bordstablett från ICA Maxi 3:- *fniss*)

Jag gillar Eurosko. De kan ha jättebra rea, det har jag sett många många gånger, men tyvärr har man inte alltid råd. Igår hade de 70% på all rea. Då hittade jag ett par skor som liknar ett par skor jag fick i julklapp, men som jag lämnade tillbaka för att införskaffa mig vårskor istället. Sen fick lillen ett par PAX skor oxå. Jag hoppas de har bättre kvalitet än typ Skopunkten-skor för vi vill ha liiite fotriktiga skor. Vi brukar ha Adidas-pjucks men just nu har vi inte råd. Mina skor ord.pris 599 kr, barnskor ord.pris 299 kr. 898 kr blir 269 kr. $$$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0