Bästa sättet att fynda

Det bästa sättet att fynda är att inte ha några speciella önskemål på vad man egentligen vill ha. Det funkar oftast bara på mellandagsrean. T ex då jag köpte en skjort-tunika och ville ha ett skärp till, då fanns det massa rea på skärp i flera butiker.

Jag brukar ofta gå in och kolla runt i hela butiken. Det är inte alltid det har skyltats med rean. Jag har funnit massa barnkläder för 29 kr på Lindex och de har oftast varit i ett hörn. De bästa fynden tycker jag inte man gör i stan. Jag har inte hittat så mycket där, men det är väl för att jag inte hänger där så mycket heller. Men om man tänker sig gallerior på utkanten av stan där det inte är lika mycket folk i omlopp där finns ju en del av dem fina kläderna kvar.
Då kom jag att tänka på att jag faktiskt har fyndat TRE bikinisar på Lindex. 4 delar à 14,50 kr och nu senast 29 kr styck. De måste jag ta bild på, de är så fina! Jag har dock inte badat på många år men det ska det bli ändring på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0