Fynd

Jag har fyndat som en tok den senaste månaden. Har jag några pengar? Nej. Det är väl det som gör det så bra med reavaror. Man kan iaf köpa nåt liiiitet. Få sitt shoppingberoende liiite stillat.
Har handlat kanske ett 10-tal krämer för typ 200 spänn och orginalpriset skulle nog ligga på över 1000 kr! Hur kan man inte köpa liksom?!
Det mesta är Lumene-krämer Sensitive Touch. Passar min känsliga hud bra. Har handlat brallor för 149 kr där orginalpriset var 600 spänn. Fin svart stickad kofta för 79 kr som egentligen skulle kosta 349!
Bilder och sånt har gjort att jag inte riiiiiktigt orkar engagera mig i denna blogg. HÖHÖ som vanligt med andra ord. Jag tror jag har haft minst 5-6 olika bloggar. Orkar inte ens radera dem så de ligger ute och flyter på nätet. Men men det är kul att läsa ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0